Jump to content

Jake

Currently Watching - popcorn anyone?

Recommended Posts

G'day Mick

I wan't able to view any of your pics

Is it my end?

hi Mr HP

I guess it must be your end, because I can open them and Jake & Nude seem to have also.

I wouldn't worry too much - they're not really HD quality :).

Platoon was a really good movie tho - nearly as close as it gets, along with one or two moments out of Apocalypse Now, although AN is more entertaining, at least until Marlon Brando comes into the picture.

Cheers

Mick

Share this post


Link to post
Share on other sites
hi Mr HP

I guess it must be your end, because I can open them and Jake & Nude seem to have also.

I wouldn't worry too much - they're not really HD quality :).

Platoon was a really good movie tho - nearly as close as it gets, along with one or two moments out of Apocalypse Now, although AN is more entertaining, at least until Marlon Brando comes into the picture.

Cheers

Mick

Yeah Mick, I can see them. Love the reel to reel! Good to see you had the bug way back then mate. :)

Cheers,

Jake

Share this post


Link to post
Share on other sites

Took my two grils and my parents to see Kung Fu Panda today - best laugh I've had in ages - classic - I'd watch it again tonight if I could.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just finished watching I am legend, blue ray, projector via PS3....awesome!!

Saw this with my daughter at the movies some time back, but certainly enjoyed it more at home.

Share this post


Link to post
Share on other sites


Hey Mick, no wonder you soldier boys were passed out all the time; better to sleep than drink more of that crappy XXXX. Wouldn't be Crash Craddock or the Stones playing on that RtoR would it?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey Mick, no wonder you soldier boys were passed out all the time; better to sleep than drink more of that crappy XXXX. Wouldn't be Crash Craddock or the Stones playing on that RtoR would it?

Hi Grumpy

You back in control of your music again now? Grandkids are great, but so is listening to music!

They didn't even offer Coopers over there, but at $0.30 a can we didn't complain too much...

Na for some reason early rocknroll (except for Roy Orbison why him???) and Stones weren't all that big over there in '68. It was mostly American (Duh) - Doors, Dylan, Hendrix, Mothers, Taj Mahal and the psychedelic stuff - Turtles (or Phosphorescent Leech & Eddie), Jefferson Airplane, Grateful Dead, Big Brother w Janis, Electric Flag, Ultimate Spinach, Al Kooper and Mike Bloomfield etc, Eric Burdon & the Animals in their LSD phase ( San Franciscan nights, Monterey) and of course lots of soul - James Brown, Joe Tex, Wilson Pickett, Otis Redding, Temptations, Booker T et al.

Hey - now you've got me OT again, just when I was trying so hard - I'll try & report on a movie soonish...

Cheers

Mick

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hi

yes. Sorry for going OT, but here's one of me just back with my newly acquired Aiwa Reel to Reel. (30 wpc Vs 4 from Akai, and with a phono stage for the Pioneer turntable) after RnR leave in Hong Kong, playing my mates the latest from the Doors and the Electric Flag...

Cheers

Mick

Mick,

Great photos, I guess by looking at the photos of you we'd all recognise you walking down the street??

This is OT as well but what about some more photos posted somewhere in the Chill out room. I find this stuff fascinating. MY 80 year old neighbor was in Japan in 1946 with the AIF performing demolition work with the Bomb Disposal Unit. He took heaps of photos over there, put them into albums and wrote down what, where and when they were. Some great 1940's shots and comments from a young Aussie soldier. He's got some great stories including his eye witness accounts of the aftermath of both the bombed cities.

Share this post


Link to post
Share on other sites


Jake > it's all about the blue box my friend.

and how mesmerizing is the club silencio scene??

if you really want to watch a movie that makes no sense, another david lynch classic - Lost Highway. my brain exploded trying to figure that one out

watched V for Vendetta the other night....mmmm, natalie portman

Share this post


Link to post
Share on other sites

No Country For Old Men

As usual the Coen brothers have served up a gripping thriller of a flic. Although as usual the hype around this movie has exceeded the film's actual worth IMO. Yes, I enjoyed it, but I have enjoyed other Coen brother movies even more.

Still, it kept us off the streets last night. :mad:

[ATTACH]3097[/ATTACH]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Watched 'The Good Shepard' on Saturday night on my new big screen. *grins*

I really enjoyed this cold-war thriller.

My wife didn't totally get it. Consumed too many bubbles I expect.

Ya gotta pay attention.

I like fims like that.

Recommended.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Watched 'The Good Shepard' on Saturday night on my new big screen. *grins*

I really enjoyed this cold-war thriller.

My wife didn't totally get it. Consumed too many bubbles I expect.

Ya gotta pay attention.

I like fims like that.

Recommended.

Must have missed something MrHP. Which new big screen would that be then?

:mad:

Got pics?

Share this post


Link to post
Share on other sites


We need Pics!!

Sorry guys. It's been up for a couple of weeks, with TonyC's expert assistance.

I purchased a Benq W5000 DLP projector & a 115" scope screen.

Still not tweaked.

Very happy with it.

MrVeryHP

Share this post


Link to post
Share on other sites

very nice mate,

Love the screen. Hate the fact that I don't have the space to do this.

Cheers

M

Sorry guys. It's been up for a couple of weeks, with TonyC's expert assistance.

I purchased a Benq W5000 DLP projector & a 115" scope screen.

Still not tweaked.

Very happy with it.

MrVeryHP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Looks good MHP!

But the spaekers up on the wall adjacent to the screen are???

attachment.php?attachmentid=3100&d=1216276098

Share this post


Link to post
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...